تصمیمگیری در این باره اگر به روزهای آغازین لیگ واگذار شود ممکن است بحث رقابتی کردن تبلیغات برای فوتبال را کاملا منتفی کند و در نهایت مسئولان نیز مجبور شوند با مبلغی بسیار کمتر از آنچه حق فوتبال است، تبلیغات محیطی را به فرصت طلبان واگذار کنند.
تصمیمگیری در این باره اگر به روزهای آغازین لیگ واگذار شود ممکن است بحث رقابتی کردن تبلیغات برای فوتبال را کاملا منتفی کند و در نهایت مسئولان نیز مجبور شوند با مبلغی بسیار کمتر از آنچه حق فوتبال است، تبلیغات محیطی را به فرصت طلبان واگذار کنند.