خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
ترکیه نیروهای خود را در مرز سوریه تقویت می کند
تلاش هیات پارلمانی تونس برای از سرگیری روابط با سوریه
انیمیشن کوتاه پنجره

۱۲۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

رسانه های ترکیه از ارسال تجهیزات نظامی جدید ارتش این کشور به مرز سوریه خبر دادند.

یک هیات پارلمانی تونسی در تلاش برای نزدیک کردن روابط دو جانبه با سوریه بعد از قطع آن توسط تونس برای نخستین بار از شهر «حلب» بعد از پاکسازی آن از لوث تروریستها بازدید کردند.

انیمیشن کوتاه «پنجره / Window» محصول کشور فرانسه و به کارگردانی ماکسیم بلوندیل، استفان بارر، ماریا فرناندا کورچو، ناتان لروی، برایس پروست، آماندیه ریور، فابریس تاپار، روایتگر داستان یک بیمارستان است که چهار مجروح در آن بستری هستند. یکی از این چهار مجروح کنار پنجره مستقر است و همه آنچه در بیرون رخ می دهد، برای سایر بیماران تعریف می کند... . این انیمیشن کوتاه را در «تابناک» می‌بینید.

پلیس نیجریه از کشته شدن سه عامل بمبگذاری انتحاری توسط نیروهای نظامی این کشور خبر داد.

در این ویدیو، با چند تکنیک ساده فوتوشاپ، نحوه طراحی و ساخت براش های دیجیتالی و خلاقانه از عکس هایی که قبلا گرفته شده را فرا می‌گیرید.

سفیر سابق روسیه در واشنگتن می گوید که گفتگوهای وی با مشاور سابق و مستعفی امنیت ملی کاخ سفید، «کاملاً شفاف» بوده است.

Iranian Foreign Ministry spokesman says President Rouhani’s magnificent inauguration reflected a worldwide trend toward Iranophilia as opposed to Iranophobia.

گرکلاغ گردن‌خاکستری نوعی گونه از سرده گرکلاغ‌ها است که مهمترین خانه آن‌ها جنگل‌های کامرون است. حالا این جنگل‌ها به خاطر توسعه اراضی اطراف شهرهای بزرگ تهدید می‌شود و یک مامور محافظت از محیط زیست از چگونگی وقوع این صحبت می‌کند. راجر فاتزو که پرنده نگری سرگرمی او است ما را به جنگل‌های کامرون می‌برد و لانه این پرنده پنهان‌کار و گریزپا را به ما نشان داده و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان این پرنده را پیدا کرد و زیبایی آن را از نزدیک دید

جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۵۵ بار دو منطقه «حرض» و «میدی» در شمال غربی یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

A fire was reported on Monday at the Dubai Marina, which according to social media users, happened at the Movenpick hotel at around 10am.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/